Turbine Generation











Objecte més antic: Canya de bambú atrotinada per la pluja i el clima




Objecte més nou: Un bebé




Objecte torbat pel camí: Un paquet de tabac de liar amb un dibuix de Ziggy Marley que m'ha cridat l'atenció




Autoretrat (fotografia i dibuix)












Aquesta experiència m'ha agradat molt. Mentres estavem tots a la sala situant-nos al nostre mapa personalitzat, vaig sentir-me a un lloc acollidor, com si tots estiguessim en família. Em va agradar molt que, sense col·laborar massa els uns amb els altres, teniem un vincle entre tots que no seria capaç de descriure. A banda de la part artística, també em va agradar poder-me comunicar amb en Howart personalment ja que vaig poder posar en pràctica els coneixements que tinc sobre la llengua anglesa.






0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada